maandag 23 januari 2023

Zelf aan de slag...

Ik had dit blog al eerder willen schrijven.
Maar, ik ben er nu toch echt even voor gaan zitten.

In oktober is de boot uit het water gehaald.

Samen met de havenmeester en de hulp van een aardige man die ook in de haven ligt, hebben we de boot op de wal op bokken gezet.

Haye kon door ziekte zelf niet helpen.








Ik ben zelf ook even bezig geweest met de hogedrukspuit om de slakken aan de onderkant van de boot te halen, er zaten er wel heel veel op.


 














Ik heb antivries in de motor gedaan en in het toilet. Samen hebben we het winterkleed erover gedaan.Tussendoor ben ik een keer naar de haven gereden om te kijken of alles nog goed vastzat.
















Ik heb de touwen netjes opgeruimd in de bakken.














Kijken hoe het dit jaar gaat met het varen…

12 opmerkingen:

  1. Da warst du ja sehr fleißig liebe Hilly und ich hoffe, dass ihr in diesem Jahr auch wieder schöne Segeltouren durchführe könnt, die Freude bereiten. Das Boot ist gereinigt und warm eingepackt, ruht sich aus und hoffe schon jetzt auf baldigen Einsatz...
    Liebe Grüße zu dir, Karin Lissi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, es war ein arbeitsreicher Tag.
      Wir hoffen, dass wir nächste Saison wieder segeln können.

      Vielen Dank und beste Grüße an Sie,
      Hilly

      Verwijderen
  2. Beautiful work, but, hard work.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent weer druk bezig met drukspuit te doen. Moet ook wel eens gebeuren. Van de zomer ga je weer lekker varen. Touwen weer netjes opgeruimd. Ziet goed uit deze boot. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, was zwaar werk.
      Ik hoop dat we weer kunnen varen.

      Dankjewel en groetjes voor jullie.
      Hilly

      Verwijderen
  4. A lot of hard work ... well done.

    All the best Jan
    https://thelowcarbdiabetic.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen